Les Fleurs du mal



Ne, nije pošteno. Posle nuklearnog leta i miholjskog oktobra, nadala sam se da će novembar imati makar malo razumevanja i zakasniti koju nedelju.  Ništa od razumevanja, jutarnji pogledi na termometar opasno su se smrzli zbog minusa u najavi.  Mislim, nije što ne volim zimu i sneg, kanađanke i ja smo se baš lepo družile cele prošle godine, ali samo hoću jedno normalno Proleće i jednu normalnu Jesen. Da, sa velikim P i sa velikim J, prave, sa suncem koje se probija iza oblaka, umerenim temperaturama, pelerinama, beretkama i cipelama, a na bundama, šubarama i čizmama! Bune se svi ti divni žaketi i mantili, hoće i oni u šetnju više nego jednom godišnje…U to ime, okrećem leđa zimi i dajem vam još malo sunca!

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

No, it’s simply not fair! After a nuclear summer and mild October, I thought that November would be at least decent enough to be fashionably late. I guess my last year’s Christmas wishes did not reach the right address as I am already freezing, and the next one is still far enough. I mean, it’s not that I don’t love winter and snow, joined by my Timberland boots we had beautiful time last year, but I simply want some transition, something in between bare midriffs  and turtlenecks. I need a real Spring and a true Fall, all along with Sun hiding behind the clouds, but coming out enough to shed light over beautiful colors of fallen leaves! I’m not ready to go fur coats, boots and sweaters yet, give me some cardigans, jackets and shoes! All those beautiful jackets and macs from my closet are getting mad, as they would like to go for a walk more often than once a year…Speaking of, here’s the last drop of that mild October, all along with flowers and sunrays!





New Balance 420 sneakers // Zara floral shirt // random sheer jacket // ASOS shorts // hardware store ring // H&M neon statement necklace // random chain necklace

photo // Ivana Korać

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


I za kraj, evo malo Chromaticsa+Chanela, da nas greju oko srca u ovim hladnim danima! p.s. ne zaboravite na giveaway iz prošlog posta, još imate šanse da osvojite one sandalice :) // And here's a little Chromatics+Chanel combo, to keep our hearts warm in these cold days! p.s. Don't forget about the giveaway, you still have the chance to win those amazing shoes :)





37 comments:

  1. Kosulja ubija kako je dobra! :)

    ReplyDelete
  2. niiiiiice :)) sve, sve, bas sveeeeeeeee

    ReplyDelete
  3. Koshulja je predobra! Super look :)

    ReplyDelete
  4. Lijepa kombinacija, kosulja mi se bas bas svidja :D

    ReplyDelete
  5. I completely agree with you my dear. I really love all the different elements of this look and how you've combined them together in a way that makes them look like they were made for each other, so effortless and chic I must say. I especially like the detailing of the sheer cardigan over the floral shirt and you know I have a soft spot for sneakers :)

    Take care,

    Daniella xox

    ReplyDelete
  6. Fotke kao i uvek fenomenalne!
    Košuljica je odlična! ;)

    ReplyDelete
  7. Ja plačem zbog ovog vremena!! Hoću ljetoooo :(

    ReplyDelete
  8. Prelepe fotografije , ti , mesto gde je slikano , odevna kombinacija , ja sam odusevljena :)

    ReplyDelete
  9. Sta da ti kazem nego da nas sa fotografijama uvek oboris sa nogu, a cvetna kosuljica mi je savrsena!!

    ReplyDelete
  10. Ja obožavam zimu ali mi nedostaje jesen, što ti kažeš, nemam kada da nosim sve one divne, prave JESENJE stvari :/
    A košulja tvoja je <3 veliko

    ReplyDelete
  11. Daaa,pa nijednom nisam obukla baloner.A o silnim sakoima i jaknama da ne govorim!:-(
    Hocu ovo da nosim!Sve!Jakna je savrsena!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  12. Ja sam već krenula sa frazama jedva čekam proleće, pogotovo kad sam preljuče viela sneg na Vencu. Koušulja i jaknica su mi odlične, mnogo su dobri ti providni momenti :)

    ReplyDelete
  13. WOW!!!! Savrsena.. Jaknica je fe no me na lna <3

    ReplyDelete
  14. nuklearno leto, ziva istina!
    ja nisam ni stigla da raspakujem te medjusezonske stvarcice, a zimski kaput se sve vise cini kao neophodnost.
    svidja mi se kombinacija kao i obicno. i mene je ta svetna zara kosulja u prolece strasno mamila i ne znam kako sam joj odolela (nisam ja, nego novcanik). ali posebno su me osvojile patike. prvi put posle par godina ulazim u fazu zelje za patikama, a to nije lako. ove mi se cine kao eligible par :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam cekala poslednje zarino ponizenje, zato tek sad paradiram s ovim cvecem :)

      jedva cekam da vidim tvoje patikice :)

      Delete
  15. Sorc strava, jakna strava, KOSULJA STRAVA!

    nemam sta vise da kazem. ;)

    ReplyDelete
  16. I really like your blog dear!
    Keep up with the good work!

    XO

    ReplyDelete
  17. I like that transparency. It helps to create interesting textures.

    ReplyDelete
  18. Ti si mi uvijek zakon. Ne postoji kombinacija koju ti promašiš. Košuljica <3
    Uvijek si tako ženstvena i elegantna. Jako volim tvoj blog. Ne stignem previše komentirati, ali uvijek gledam. Fotke su ti isto uvijek super.
    Dosta patetike, jednostavno si super i to je to :D

    ReplyDelete
  19. Amazing Jacket! Love the way it looks with the floral shirt :)

    ReplyDelete
  20. Divna kao uvijek! Volim kombinaciju crnog i cvjetnog koje to razbija :))

    ReplyDelete
  21. You look amazing dear, this outfit is so inspiring!
    Love your blog! Following you on Bloglovin! Hope you'll follow mw back! <3

    ReplyDelete
  22. GREAT LOOK!

    Visit | http://www.elprincipegitano.com/

    ReplyDelete
  23. Gde si uzela patike? Ja trazim takve svuda, al kod nas ih nema!!!! :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Parizu :)

      Znam, i ja sam ih bezuspesno trazila...imaju u Planet sportu ali samo muske, mada su mi rekli da ce im stizati i zenske, poput ovih...

      Delete
  24. +hvala jos jednom svima // +thanks everyone, once again

    ReplyDelete
  25. odlična kombinacija..mažnjavam prvom toplom prilikom ;)

    ReplyDelete